Τετάρτη 5 Οκτωβρίου 2011

ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΤΩΡΑ! Δεν αντέχω άλλο – Δεν έχω να σας πληρώσω




Βουβάλια και βατράχια!
Κύριε πρωθυπουργέ, κε υπουργέ των οικονομικών, κύριοι του ΠΑΣΟΚ.

Μου μειώσατε την σύνταξη και συνεχίζετε.

Μου αυξήσατε τα είδη πρώτης ανάγκης και συνεχίζετε.

Μου φορτώσατε δύο «παιδιά» άνεργα χωρίς επίδομα ανεργίας και συνεχίζετε.

Μου αλλάξατε την ζωή και.... τον προγραμματισμό μου και συνεχίζετε.

Μου στέλνετε ραβασάκια με ότι βλακώδη χαρακτηρισμό σας έρχεται .

Με απειλείτε σαν κοινοί τοκογλύφοι του δρόμου με κόψιμο του «αγαθού» που λέγεται Ηλεκτρικό ρεύμα, γιατί όχι και το νερό; Σας διέφυγε;

Και συνεχίζετε …

Που νομίζετε ότι μπορείτε να φτάσετε; Ξεχαρβαλώνετε μια οργανωμένη κοινωνία που φυσικά και θέλει διόρθωμα, αλλά όχι με τον απάνθρωπο αυτό τρόπο. Άλλωστε τι να διορθώσετε. Αν ξέρατε πως θάπρεπε να είναι όλη η δομή της κοινωνίας μας, δεν θα συναινούσατε να μεταβληθεί σ’ αυτό το μπάχαλο .
Σας παρακαλώ, ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΤΩΡΑ!
Δεν αντέχω άλλο.
Δεν έχω να σας πληρώσω.
Ήδη πληρώνω τα μαγαζιά σας, τις τράπεζες με υπέρογκους τόκους και επιτόκια. Κόβετε, κόβετε, κόψτε κάτι κι απ’ αυτούς. Όταν έκανα την σύμβαση με την τράπεζα είχα άλλο εισόδημα. Τώρα έχω άλλο εισόδημα. Μου κάνει νέο διακανονισμό με περισσότερες δόσεις; Μωρέ τι μας λες. Τα λεφτά που μου έκοψες, θα μου τα δώσεις κάποτε πίσω; Για ποιο δουλεύεις, δεν είναι ηλίου φαεινότερο;
Παλεύω απ’ το πρωί ως το βράδυ μόνο για το φαγητό μου. Δεν ξοδεύω ευρώ για διασκέδαση και ρούχα. Δεν πήγα παραθέριση. Κάτι που το έκανα και την «φτωχή» δεκαετία του εξήντα. Δεν μου περισσεύουν ούτε για ένα καφέ.
Προχθές κάποιος έψαχνε με μια τσιμπίδα στα σκουπίδια. Τον άκουσα να μονολογεί «Φτου που να πάρει. Τα μάζεψαν άλλοι» Ξέρετε πόσοι καθημερινά σκαλίζουν τα σκουπίδια μέσα στην βρώμα; Όχι που να ξέρετε εσείς. Εσείς ζείτε σε γυαλιστερά γραφεία περιτρυγυρισμένοι από λακέδες, ειδικούς, συμβούλους, γραμματείς και καμιά ντουζίνα αστυνομικούς που αφήνουν αφύλαχτους τους πολίτες μην χαθεί ο θησαυρός, η αφεντομουτσουνάρα σας.
Σα δεν ντρέπεστε. Όλα στον όνομα μιας περίεργης διάσωσης που πιστέψτε με .
ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΣΑΣ ΠΙΣΤΕΥΕΙ! Το μόνο που κάνετε είναι να μας απειλείτε με στάση πληρωμών. Αλήθεια δεν σας άκουσα να απειλείτε με στάση πληρωμών τους τοκογλύφους του εξωτερικού. Μόνο ΕΜΑΣ.
Επαγγελματίες της πολιτικής, χοντρόπετσοι. Το μόνο που σας ενδιέφερε πάντα ήταν οι ψήφοι. Πως θα τους μαζέψετε, πως θα τους κρατήσετε. Τώρα τα γκάλοπ σας φέρνουν με το πενιχρό 15% κι εσείς τι; Ελπίζετε για ανάκαμψη; Πότε; Δεν σας παίρνει. Όσοι δικοί σας πήραν χαμπάρι τους λούζει κρύος ιδρώτας. Εσείς του Υπουργικού συμβουλίου τι παίζεται; Που το πάτε; Σας πετούν αυγά, σας βρίζουν, σας λοιδωρούν κι εσείς; Επιμένετε σαν ήρωες που ανέχονται όλα αυτά για το καλό της πατρίδας.
Ρε, δεν πάτε να κουρεύεστε. Για τόσο ηλίθιους μας έχετε; Μείνατε με τους οπαδούς σας που είναι έτοιμοι για οτιδήποτε, αφού τους εξυπηρετείτε κατ’ εξαίρεσην. Θυμάστε τα δικά μας παιδιά με την ΝΔ; Μιλούν δήθεν εναντίον, και από την άλλη σας υποστηρίζουν προσπαθώντας να μετριάσουν την αγανάκτησή μας.
Κύριοι της κυβέρνησης και του ΠΑΣΟΚ. Σταματήστε να επιτείνετε το έγκλημα που μου κάνετε. Δεν έχω να σας πληρώσω και υποφέρω.
Ξέρετε πόσο απέχει από την κατάστασή μου η τρέλα; Ούτε που φαντάζεστε πόσο λίγο.
Και τότε, ποιος θα σώσει εσάς και τις οικογένειές σας, και τους οπαδούς σας από την τρέλα για την καταστροφή μου. Την αγωνία αυτή απ’ ότι διαβάζω την διεμήνυσαν στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας βουλευτές του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ.
Κε Παπανδρέου, κε Βενιζέλο, σταματήστε και γυρίστε στον λαό που σας πίστεψε το 2009 και σας εμπιστεύτηκε την τύχη του.
Σταματήστε, γιατί πατάτε ανθρώπους!
Δεν είστε βουβάλια, και δεν είμαστε βάτραχοι!

Δεν είστε αθάνατοι και δεν θάμαστε άγγελοι!

αρισταρχος στο αἰέν ἀριστεύειν

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου