Δευτέρα 28 Φεβρουαρίου 2011

Δεν της εγκρίνουν τη θεραπεία που θα τη σώσει!



«Ονομάζομαι Τερζούδη Σοφία είμαι 49 ετών και ζω στην Θεσσαλονίκη. Με την επιστολή μου αυτή θα ήθελα να καταγγείλω το Κεντρικό Συμβούλιο Υγείας (Κ.Ε.Σ.Υ.) για ανευθυνότητα, προχειρότητα και αναλγησία. Η ταλαιπωρία μου ξεκίνησε..


πριν από ένα χρόνο, με πολύ επώδυνα και σοβαρά συμπτώματα τα οποία συνεχίζονται μέχρι σήμερα και είναι σε εξέλιξη. Πριν λίγο καιρό μου διέγνωσαν ότι έχω μηνιγγίωμα (καλοήθης όγκος) στο κάτω μέρος του κρανίου αριστερά. Όπως έχουν αποφανθεί ιατροί του Γ. Παπανικολάου (νευρολόγος και νευροχειρούργος) στην περίπτωσή μου δεν ενδείκνυται ανοιχτή επέμβαση, λόγω της θέσης και του μεγέθους του μηνιγγιώματος, γιατί χρειάζονται πολλαπλές επεμβάσεις υψηλής επικινδυνότητας. Για το λόγο αυτό μου πρότειναν ακτινοβολία τύπου γ-knife, ως μοναδική λύση στο πρόβλημά μου.

Για την συγκεκριμένη θεραπεία με παρέπεμψαν στο θεραπευτήριο ΥΓΕΙΑ των Αθηνών, από το οποίο ενημερώθηκα ότι για την περίπτωσή μου πρέπει να πραγματοποιηθούν 3 συνεδρίες με συνολικό κόστος 16.000 ευρώ.

Έτσι στις 2 του Φλεβάρη έστειλα όλα τα απαραίτητα δικαιολογητικά στο Κ.Ε.Σ.Υ. για έγκριση του αιτήματος κάλυψης των εξόδων της επέμβασης μέσω του Ι.Κ.Α.. Ανεπίσημα έμαθα ότι το αίτημά μου απορρίφθηκε, πιθανόν λόγω κόστους, και μου συστήνουν ακτινοθεραπεία παλαιού τύπου, η οποία από ότι έμαθα δεν ενδείκνυται για την περίπτωσή μου.

Δεν μπορώ να δεχτώ το γεγονός ότι το Κ.Ε.Σ.Υ. εγκρίνει όλα τα γαστρικά μπαλονάκια και τα γαστρικά μπάι πας που στοιχίζουν στα ταμεία αρκετά χρήματα, και δεν είναι τόσο απαραίτητα για όλες τις περιπτώσεις, και απορρίπτει το δικό μου αίτημα, που για μένα είναι θέμα ζωής. Το μόνο που μπορώ να σκεφτώ είναι ότι η κυβέρνηση του κ. Γ. Παπανδρέου βάλθηκε να κάνει όλους τους Έλληνες κομψούς, ξεχνώντας ότι λόγω του μνημονίου όλοι θέλοντας ή μη θα γίνουν κομψοί!

Κλείνοντας θα ήθελα να επισημάνω ότι δεν ευθύνομαι για την κατάστασή μου, διότι την δεκαετία του 1990 έγινε λάθος διάγνωση με αποτέλεσμα να φτάσω εδώ που έφτασα.

Το θέμα μου είναι εξαιρετικά επείγον όπως καταλαβαίνετε γιατί έχει να κάνει με το κεφάλι.

Εναποθέτω όλες τις ελπίδες μου σε εσάς ευχόμενη να μπορέσετε να με βοηθήσετε».



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου