Τρίτη 5 Ιουλίου 2011

Παπουτσής: «Απειλούν τη γυναίκα μου και το παιδί μου»



Σφοδρή επίθεση σε όσους οργανώνουν επιθέσεις κατά των βουλευτών του ΠΑΣΟΚ εξαπέλυσε ο Χρήστος Παπουτσής στη Βουλή αποκαλύπτοντας για πρώτη φορά δημοσίως ότι κάποιοι απειλούν τη γυναίκα του και το παιδί του.



Ο υπουργός Προστασίας του Πολίτη έστειλε μήνυμα σε όλους αυτούς λέγοντας :.....




«Οργανωνονται επιθέσεις καθοδηγουμενες εναντιον του σπιτιου μου. Λέω σε ολους αυτους τους ανήθικους, ανέντιμους και δειλούς ανθρώπους μακριά τα χέρια σας από τη γυναίκα μου και το παιδί μου. Δεν δέχθηκα ποτέ και όσο ζω δεν πρόκειται να δεχθώ ποτέ πολιτική και ιδεολογική τρομοκρατία».






Ο κ.Παπουτσής αναφέρθηκε εμμέσως και στον ΣΥΡΙΖΑ καλωντας τον να σκεφτεί τι θα γίνει έαν και οι οπαδοί του ΠΑΣΟΚ αρχίσουν να απαντούν στις επιθέσεις που δέχονται από τους οπαδούς του ΣΥΡΙΖΑ οι βουλευτές του κυβερνώντος κόμματος «Όλοι αυτοί που οργανώνουν τις επιθέσεις εναντίον βουλευτών του ΠΑΣΟΚ δεν σκέφτονται τι πρόκειται να γίνει αν κάποιοι από μας απευθυνθούν στους ψηφοφόρους μας και τους πούμε να επιβεβαιώσουν την εμπιστοσύνη τους στο πρόσωπο μας».






Μάλιστα ο κ.Παπουτσής κάλεσε τα κόμματα που στηρίζουν την Πλατεία να πάρουν θέση στις επιδρομές κατά σπιτιών πολιτικών που οργανώνει ο Δημήτρης Κολλάτος. «Τα κομματα που αγκαλιαζουν την πλατεία εγκρίνουν τις επιδρομές στα σπίτια των πολιτικών μεταξύ αυτών και του δικού μου την ερχόμενη Πέμπτη από τον Κολλάτο ο οποίος χαρακτηρίζει τον εαυτό του ως προέκταση της πλατείας;»

 
 
http://www.newpost.gr/

1 σχόλιο:

  1. ΣΤΟΝ ΠΑΠΟΥΤΣΉ

    Εσένα δε σ' αγγίξανε ούτε όταν επνιγόταν
    κάτω από το βάρος σου το δύστυχο "Σαμίνα"-
    τώρα θα σε πειράξουνε τ' άψυχα όντα, όταν
    τα τωρινά σου, πταίσματα, είναι μπροστά σε κείνα;

    Γιώργης Χολιαστός

    ΑπάντησηΔιαγραφή