Αναρωτήθηκα χθες για τη σκοπιμότητα 150 προσλήψεων με διαδικασίες fast track σε ένα υπό κατάργηση οργανισμό όπως το Ινσιτούτο Νεολαίας.Δείτε εδώ
Ψάχνοντας πληροφορίες στον ιστότοπο της Διαύγειας, παρατήρησα ότι υπάρχουν αναρτημένες 4 αποφάσεις σχετικά με δαπάνες διαφημιστικών καταχωρήσεων στον Τύπο. Η μια δεν ξεπερνά τα 40 ευρώ κι αφορά κάποιο περιοδικό "Υποβρύχιο".
Οι υπόλοιπες 3 όμως είναι διαφημιστικές καταχωρήσεις σε έντυπα ευρείας κυκλοφορίας και συγκεκριμένα στις εφημερίδες Free Sunday και City Press του Γιώργου Κύρτσου.
Πιο συγκεκριμένα:.....
α) 1.551 ευρώ για τη Free Sunday (εδώ)
β) 1.230 ευρώ για τη Free Sunday (εδώ)
γ) 615 ευρώ για τη City Press (εδώ)
Δεν είναι λίγο παράξενο που και τις 3 φορές που το Ινστιτούτο Νεολαίας επέλεξε να διαφημιστεί στον Τύπο προτίμησε αποκλειστικά και μόνο τα συγκεκριμένα έντυπα; Μήπως έχουν τίποτα πληροφορίες περί "νεανικού" κοινού;
Εντελώς τυχαία πάντως, στο Δ.Σ του Ινστιτούτο Νεολαίας συναντάμε τον Λουκά Γερμανό από το site του οποίου προκύπτει η τακτική του συνεργασία κι αρθρογραφία στη Free Sunday (εδώ).
Κάτι συμπτώσεις ε;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου