Δευτέρα 16 Μαΐου 2011

Μια 'διαθήκη' του Μ.Καντάφι στην Πράβδα










Αναμνήσεις της ζωής μου - Συνταγ. Καντάφι, Αρχηγός της Επανάστασης



Στο όνομα του Αλλάχ του ευεργέτη, του ελεήμονος


Για 40 χρόνια -ή περισσότερο, δεν μπορώ να θυμηθώ- έκανα ότι μπορούσα για να δώσω στο λαό σπίτια, νοσοκομεία, σχολεία και όταν ακόμη πείναγε, τους έδωσα τροφή.
Μέσα από την έρημο μετέτρεψα την Βεγγάζη σε ένα αγρόκτημα, έμεινα όρθιος σε.......


 επιθέσεις από εκείνον τον καουμπόη τον Ρήγκαν, όταν σκότωσε την ορφανή υιοθετημένη κόρη μου. Ενώ προσπαθούσε να σκοτώση εμένα σκότωσε το φτωχό και αθώο αυτό κορίτσι .
 Έπειτα βοήθησα τους αδελφούς και τις αδελφές μου από την Αφρική με χρήματα από την Αφρικανική Ένωση.






Έκανα ότι μπορούσα για να βοηθήσω το λαό να καταλάβη το πραγματικό νόημα της Δημοκρατίας στη Χώρα μας, όπου την διοικούν λαϊκές επιτροπές.


Όμως δεν ήταν ποτέ αρκετό αυτό. Όπως μου είπε κάποιος, ακόμα και άνθρωποι που είχαν σπίτια των 10 δωματίων, νέα ρούχα και έπιπλα, δεν ήταν ποτέ ικανοποιημένοι και ήταν τόσο εγωιστές που ζητούσαν περισσότερα. Έλεγαν σε Αμερικανούς και άλλους επισκέπτες ότι χρειάζονταν ‘δημοκρατία’ και ‘ελευθερία’ χωρίς ποτέ να συνειδητοποιούν ότι αυτό ήταν ένα σύστημα ζούγκλας όπου το ένα σκυλί τρώει το άλλο, αλλά γοητεύονταν από αυτές τις λέξεις. Χωρίς να συνειδητοποιούν ότι στην Αμερική δεν υπήρχαν δωρεάν φάρμακα, δωρεάν νοσοκομεία, δωρεάν κατοικίες, δωρεάν εκπαίδευση ούτε δωρεάν τροφή, εκτός εάν οι άνθρωποι το ζητούσαν ως ελεημοσύνη και περίμεναν σε μακριές ουρές για να πάρουν μια σούπα.






Όχι, ότι και να έκανα ποτέ δεν ήταν αρκετό για μερικούς, αλλά για άλλους που ήξεραν ότι είμαι ο γιός του Gamal Abdel Nasser, του μοναδικού Αληθινού Άραβα και Μουσουλμάνου που είχαμε ποτέ από την εποχή του Salah-al-Deen, όταν αυτός απαίτησε το κανάλι του Suez να αποδοθή στον λαό του, όπως εγώ απαίτησα την Λιβύη για τον λαό μου. Τα βήματα του προσπάθησα να ακολουθήσω, για να κρατήσω το λαό μου ελεύθερο από την αποικιακή κυριαρχία –από ληστές που ήθελαν να κλέψουν από εμάς.






Τώρα υφίσταμαι επίθεση από την μεγαλύτερη δύναμη στη στρατιωτική ιστορία. Ο μικρός Αφρικανός γιός μου ο Ομπάμα θέλει να με σκοτώση, και να διώξη την ελευθερία από την χώρα μου, να διώξη όλες τις δωρεάν παροχές και να τις αντικαταστήσει με την απάτη Αμερικάνικου στυλ που λέγεται ‘Καπιταλισμός’, αλλά όλοι εμείς του Τρίτου Κόσμου γνωρίζουμε τι σημαίνει αυτό : Σημαίνει ανώνυμες εταιρείες να κυβερνούν τις χώρες και οι λαοί να υποφέρουν.






Έτσι δεν υπάρχει εναλλακτική λύση για μένα, πρέπει να αντισταθώ και εάν είναι θέλημα του Αλλάχ θα πεθάνω ακολουθώντας το δρόμο Του. Τον δρόμο που έκανε την Χώρα μας πλούσια σε αγροκτήματα, με τροφή και υγεία και μας επέτρεψε ακόμη και να βοηθήσουμε τους Αφρικανούς και Άραβες αδελφούς μας να εργαστούν μαζί μας στην Λιβυκή Τζαμαχιρία. Δεν είναι επιθυμία μου να πεθάνω, αλλά αν χρειαστεί να φθάσω σε αυτό για να σωθεί η Χώρα, ο λαός μου, όλες οι χιλιάδες που είναι παιδιά μου, ας γίνη έτσι.






Ας γίνη αυτή η διαθήκη η φωνή μου προς τον κόσμο. Ότι αντιστάθηκα στις πειρατικές επιθέσεις του ΝΑΤΟ, ότι αντιστάθηκα στη σκληρότητα και την προδοσία. Ότι αντιστάθηκα στη Δύση και τις αποικιοκρατικές της φιλοδοξίες και ότι στάθηκα με τους Αφρικανούς αδελφούς μου, τους αληθινούς Άραβες και Πιστούς αδελφούς σαν πυρσός φωτός.






Όταν άλλοι έκτιζαν κάστρα εγώ ζούσα σε ένα ταπεινό σπίτι και μια σκηνή. Ποτέ δεν ξέχασα τα νεανικά μου χρόνια στην Σύρτη. Δεν εξόδεψα ανόητα την εθνική μας περιουσία και όπως ο Salah-al-Deen, ο μεγάλος μας Μουσουλμάνος αρχηγός που διέσωσε την Ιερουσαλήμ για το Ισλάμ, κράτησα λίγα για τον εαυτό μου. Στην Δύση κάποιοι με έχουν αποκαλέσει ‘παράφρονα’ ή ‘τρελό’ όμως γνωρίζουν την αλήθεια και παρ’ όλα αυτά συνεχίζουν να ψεύδονται. Γνωρίζουν ότι η Χώρα μας είναι ανεξάρτητη και ελεύθερη, όχι κάτω από την αποικιακή λαβή. Γνωρίζουν ότι το όραμα μου και η πορεία μου είναι και ήταν πάντα ξεκάθαρα για το λαό μου και ότι θα πολεμήσω μέχρι την τελευταία μου πνοή για να παραμείνουμε ελεύθεροι. Ας μας βοηθήσει ο μεγαλοδύναμος Αλλάχ να παραμείνουμε πιστοί και ελεύθεροι.






c: Col. Mu'ummar Qaddafi, 2011/05/04






Copyright Col. Mu'ummar Qaddafi, - Mathaba.Net






Μετάφραση: Prof. Sam Hamod, Ph.D. (Αραβικά – Αγγλικά)






Κ.Σκανδάλης : (Αγγλικά - Ελληνικά)






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου