Πέμπτη 24 Μαρτίου 2011

Πάγκαλος: "Καλώ τον λαό να μας αντικαταστήσει"






Σε νέα απίστευτή δήλωση προέβη ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης Θεόδωρος Πάγκαλος, σε τηλεφωνική παρέμβασή του στη ραδιοφωνική εκπομπή του Άρη Πορτοσάλτε στον «Σκάι».





Ο κ. Πάγκαλος διαμαρτυρήθηκε για το σχόλιο που έγινε στην εκπομπή του «Σκάι» ότι τελεί ο εν αδίκω ο ίδιος στην διαμάχη του με τον ΣΥΡΙΖΑ, αλλά σε ερώτηση του δημοσιογράφου εάν ευθύνεται η «ισχυρή πολιτική τάξη» που τόσα χρόνια δεν εφάρμοζε το νόμο, απάντησε ότι .........
«προφανώς ευθύνεται» και συμπλήρωσε: «Και όταν κάνω εγώ αυτοκριτική και μιλάω στο α΄ πληθυντικό πρόσωπο καλώ τον λαό να μας αντικαταστήσει. Καλώ τον λαό να μας κρίνει αυστηρά και να μας αντικαταστήσει όταν θα έρθει η ώρα, σε μια ανοιχτή δημοκρατική διαδικασία όπου ο λαός ασκεί το φοβερό όπλο της λαϊκής κυριαρχίας…»!



Ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης ανέφερε για το ίδιο θέμα ότι «αυτό δεν μπορεί να γίνει με την αλητεία, με τις φωνές και με τις επιθέσεις και τους τραμπουκισμούς, όπως επιδιώκουν οι μειοψηφίες οι οποίες δεν πείθουν τον λαό προφανώς γιατί υπάρχει κάποιος λόγος». Εξαπέλυσε επίσης νέα επίθεση στον ΣΥΡΙΖΑ και στον αρχηγό της ΚΟ του κόμματος. « Γιατί τόσα χρόνια τώρα ο κ. Τσίπρας και το κόμμα του είναι καταδικασμένο στο 3%, κάποιος λόγος θα υπάρχει, δεν τους μισεί ο κόσμος» υποστήριξε.



«Νομίζω ότι δεν είμαι εν αδίκω, λυπούμαι πάρα πολύ, έχω μεγάλη δυνατότητα αυτοκριτικής και προσπαθώ να έχω μεγάλη αυτογνωσία αλλά δεν έχω άδικο. Άδικο έχει ο ΣΥΝ, άδικο έχει ο κ. Τσίπρας» πρόσθεσε ακόμη στο ίδιο πνεύμα ο κ. Πάγκαλος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου