Τρίτη 15 Μαρτίου 2011

«Ο Πατέρας ενήργησε κατά του Παναθηναϊκού»

Ο Αχιλλέας Μπέος πήγε στα δικαστήρια και μήνυσε τον Αλέξη Κούγια και τον Νικόλα Πατέρα για την υπόθεση με τις κασέτες. Μετά επιτέθηκε στον Πατέρα, λέγοντας ότι ενήργησε κατά του Παναθηναϊκού!




Ο ισχυρός άνδρας των Θεσσαλών πήγε συνοδεία στα δικαστήρια με νέο δικηγόρο για να καταθέσει τη μήνυση στον πρώην πρόεδρο του Παναθηναϊκού για ...
υποκλοπές και στον γνωστό νομικό για την εμπλοκή του ονόματός του στην υπόθεση των κασετών.



Μετά, αποχωρώντας έκανε νέα επίθεση στον Νικόλα Πατέρα: «Οτι έχω να πω, θα το πω στον εισαγγελέα. Τώρα έχω να κάνω την εξής δήλωση: Οπως λένε οι πολιτικοί, πρέπει να χυθεί άπλετο φως στην υπόθεση και να πάει μέχρι τέλους. Ο Αχιλλέας Μπέος δεν θα γίνει το εξιλαστήριο θύμα. Εγώ έχω στην διάθεση της εισαγγελίας όλα τα τη τηλέφωνα μου. Ας κάνει το ίδιο και ο Νίκος Πατέρας για τις συνομιλίες που είχε από τις 8 έως τις 12 Σεπτεμβρίου, δηλαδή και την επομένη του αγώνα Αρη - Παναθηναϊκού και να μάθετε πόσες φορές μίλησε με τον Γιώργο Δαλούκα και τι είπε και για μένα.



Θέλω επίσης να πω κάτι για κάποιους δημοσιογράφους που καλύπτουν τον Νίκο Πατέρα. Στις τελευταίες εκλογές της Σούπερ Λίγκας συνεργάστηκε με τον Ολυμπιακό Βόλου για να βγει Πρόεδρος στην διοργανώτρια αρχή εκπρόσωπος της ομάδας μου (εννοεί τον Θανάση Κανελλόπουλο) πηγαίνοντας ενάντια στην ομάδα του τον Παναθηναϊκό. Το καλοκαίρι συνεργάστηκα με τον Νικόλα Πατέρα ενάντια στα συμφέροντα του Παναθηναϊκού. Είμαι εδώ για να καταθέσω μηνυτήριες αναφορές. Εάν θέλει η Πολιτεία μπορεί να βάλει το μαχαίρι στο κόκκαλο», είπε και πρόσθεσε: «Καθαρός ουρανός αστραπές δεν φοβάται».



Ο Αχιλλέας Μπέος μήνυσε ως υποκλοπέα τον Νικόλα Πατέρα και ως συνωμότη τον Αλέξη Κούγια. Μάλιστα, ο πρόεδρος του Ολυμπιακού Βόλου τους κατηγορεί για παραβίαση απορρήτου, υποκλοπή, πλαστογραφία, συκοφαντική δυσφήμιση.

http://www.gazzetta.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου