Τετάρτη 9 Μαρτίου 2011

ΙΣΠΑΝΙΚΗ ΑΠΑΤΗ ! ΠΡΟΣΟΧΗ !

Έρχεται χθες περιχαρής μία φίλη μου με ένα χαρτί στο χέρι ζητώντας μου βοήθεια για ένα θέμα που της προέκυψε.






" ΠΛΟΥΤΙΣΑ! ΠΛΟΥΤΙΣΑ" φωνάζει καθώς με φιλάει σταυρωτά- "ισπανικά δεν ξέρεις; σε θέλω να πάρεις το δικηγόρο τηλέφωνο!"





Δεν πολυκαταλαβαίνω περί τίνος πρόκειται, αλλά ...
έναν "αέρα απάτης" τον "πιάνω" να πλανάται στην ατμόσφαιρα.





Παίρνω το χαρτί που μου κούναγε χοροπηδώντας και το διαβάζω. Αναφερόταν σε εκείνη προσωπικά, και το είχε παραλάβει μέσω ελληνικών ταχυδρομείων. Της γνωστοποιούσε ότι μία άγνωστη συγγενής που είχε πεθάνει πριν από μερικά χρόνια, της είχε αφήσει το ποσό των 3.000.000 ευρώ. Ο κύριος που υπέγραφε το γράμμα ήταν ένας Ισπανός δικηγόρος, με τις σφραγίδες του, με τα τηλέφωνά του και τη διεύθυνσή του, ο οποίος ζητούσε να επικοινωνήσει άμεσα η φίλη μου μαζί του. Εκείνη όμως ήρθε σε μένα.





Αμέσως της είπα ότι σίγουρα πρόκειται για κάποια απάτη ανεξαρτήτως του ιδίου επωνύμου που διέθετε η φίλη μου με την εκλιπούσα. Εκείνη, ωστόσο, επέμενε ότι όλα ήταν νομιμότατα και έγκυρα και με "ανάγκασε" να επικοινωνήσω τηλεφωνικώς με τον εν λόγω δικηγόρο. Εξυπηρετικότατος ήταν ο κύριος και μας απέστειλε άμεσα με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο το πιστοποιητικό θανάτου της υποτιθέμενης "θείας"- παρόλα αυτά η τράπεζα στην οποία αναφερόταν δεν "ακουγόταν" πολύ έγκυρη. Με τη βοήθεια ορισμένων φίλων, εντοπίζω την τράπεζα, η οποία εμπλέκεται σε πολλές υποθέσεις απάτης και ξεπλύματος μαύρου χρήματος. Το αναφέρω στην φίλη μου, η οποία συνεχίζει να επιμένει ότι όλα είναι καλά, αλλά έχω εντοπίσει λάθος τράπεζα και ΕΥΤΥΧΩΣ αποδέχεται την άποψή μου, η οποία δεν ήταν άλλη από τη διασταύρωση των στοιχείων του κυρίου δικηγόρου όσο και της τράπεζας με τη βοήθεια της Ισπανικής Πρεσβείας, η οποία φάνηκε ενήμερη. Το πρώτο πράγμα που με ρώτησε η κυρία που σήκωσε το τηλέφωνο ήταν το εξής:





" ΣΑΣ ΕΣΤΕΙΛΑΝ ΚΑΠΟΙΟ ΓΡΑΜΜΑ ΟΤΙ ΚΛΗΡΟΝΟΜΗΣΑΤΕ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΠΟΣΟ;"





Αποκρίθηκα "ναι" για να λάβω άμεση απάντηση " ΑΠΑΤΗ ΕΙΝΑΙ ΚΥΡΙΑ ΜΟΥ ΠΡΟΣΟΧΗ!"





Η καημένη φίλη μου ακόμα αδυνατεί να το πιστέψει. Σε μία σύντομη έρευνα στο διαδίκτυο, βρήκα ότι ο κύριος δικηγόρος στην πραγματικότητα κατάγεται από το Μαρόκο, είχε φυλακιστεί σε κάποια χώρα της Αφρικής απ'όπου απέδρασε λόγω παρόμοιας απάτης και συνεχίζει ανενόχλητος τις δραστηριότητές του στην Ισπανία.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου